Menite, da so vaši kupci, naročniki ali gostje lahko vaši oboževalci, četudi vaši zaposleni to niso?

Menite tudi, da glede na okolje, v katerem živite in delujete, ni mogoče ustvariti zadovoljivih sprememb za kakovostnejša delovna mesta?

Pri nas smo prepričani, da je mogoče!

Zagotovo ste managerji in vodilni delavci zelo pomembni za poslovni uspeh vašega podjetja. Vendar ne pozabite! Srce in duša tega podjetja so vaši zaposleni. Vredno jim je prisluhniti! in velikokrat so malenkosti tiste, ki napravijo popoln preobrat na krivulji poslovnega uspeha.

Prvi korak je poglobljena raziskava zadovoljstva vaših zaposlenih, ki predstavlja temelj za postavitev 12 vrednot, ki se bodo odražale v zadovoljstvu vaših kupcev in bodo zagotovo pozitivno spremenile vaše poslovno okolje:

  • S svojimi kupci gradim trajnostni odnos, saj mi je za njegove potrebe in želje resnično mar.
  • Na izražene ali celo neizražene potrebe naših kupcev se vselej takoj odzovem.
  • Motiviran-a sem, da ustvarim edinstveno, osebno in nepozabno izkušnjo za naše kupce.
  • Zelo dobro razumem svojo vlogo pri doseganju ključnih dejavnikov uspeha, pri doseganju okoljskega ogljikovega odtisa skupnosti, znotraj katere delujem, ter pri doprinosu k pozitivnemu zaznavanju znamke našega podjetja.
  • Nenehno iščem nove priložnosti in inovativne pristope za izboljšanje uporabniške izkušnje.
  • Sposoben-a sem najti takojšnjo rešitev za kupčeve probleme.
  • So-ustvarjam pozitivno, timsko delovno vzdušje, tako da po potrebi lahko ponudimo dodatne storitve, ki kupcem izboljšajo celovito izkušnjo z našim podjetjem.
  • Zavedam se priložnosti za nenehno poslovno in osebnostno rast.
  • Pro-aktivno sem vključen-a v načrtovanje dela, ki se me tiče bodisi neposredno ali zgolj posredno.
  • Ponosen-a sem na položaj, ki ga zavzemam v našem podjetju in na ustvarjalne procese, pri katerih sodelujem.
  • Pozoren-a sem, da s svojim ravnanjem varujem zasebnost in varnost naših kupcev, svojih kolegov, kakor tudi celotnega podjetja.
  • Zavedam se odgovornosti, ki jo nosim za to, da je delovno okolje, v katerem delujem, čisto in varno.

[icon name=”quote-left” class=”” unprefixed_class=””] My name is Herve Humler and I am the president of Ritz-Carlton… and I am a very important person. But you are more important than I am. You are the heart and soul of this building. [icon name=”quote-right” class=”” unprefixed_class=””]

Herve Humler, addressing hotel staff shortly before the grand opening of Ritz-Carlton’s Hong Kong property


Pišite nam, ali pa povsem neformalno dvignite slušalko in nas pokličite:

Error: Contact form not found.

Polona4